Neff T48TD1BN0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Neff T48TD1BN0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Roy 30-04-2020

Inductie met afzuiging

Geschreven voor: Neff T48TD1BN0

Een heel fijn apparaat en heel makkelijk te bedienen. De uitstraling is rustig en mooi. Het is makkelijk schoon te maken.

Ruud 12-11-2019

Goede afzuiging, reageert snel!

Geschreven voor: Neff T48TD1BN0

Voor het eerst de overstap gemaakt van gas naar inductie: Bevalt erg goed! Afzuiging in de kookplaat werkt zeer goed.Deze kan op stand 9, in de praktijk is tussen de 3 en de 4 vaak wel genoeg. Behalve bij hoge pannen, daar moet de afzuiging wat harder werken om alle stoom goed omlaag te trekken. De plaat reageert ook mooi snel op wisseling van temperatuur. Verder ook goed schoon te houden.

Jan 17-04-2018

Goede afzuiging

Geschreven voor: Neff T48TD1BN0

Het is ideaal om de afzuigkap geïntegreerd te hebben in de inductieplaat.
Nooit meer je hoofd stoten aan iets dat boven de kookplaat hangt.
De afzuiging werkt heel goed

Pluspunten

• geen afzuigkap boven de kookplaat
  • prima afzuiging
  • handig schoon te maken

Denice 07-02-2018

goede afzuiging, en super mooi design.

Geschreven voor: Neff T48TD1BN0

Onze oude keuken bestond uit een hoekopstelling nu hebben we bij de nieuwe keuken gekozen voor een eiland, omdat ik geen zin had om tegen een afzuigkap aan te kijken hebben we besloten om er een te neme die ingebouwd is.
En die van Neff is het geworden, niet alleen omdat de zuigkracht goed is maar ook vanwege het strakke design.
Het is een echte eyecatcher in onze keuken zeker in combinatie met de andere apparatuur van Neff.
Het geluid valt ook reuze mee, had ik harder verwacht maar valt enorm mee je kan gewoon nog een normaal gesprek voeren.
Wat ik bijna nog vergeet te vermelden is dat het gietijzeren rooster in het midden ook ideaal is, je kan er evt even je warme schalen op kwijt of er een buffetje van maken staat erg leuk.

Pluspunten

• afzuiging+ geluid
  • design + afwerking